Bereik en waardering

Nieuwe Oogst heeft wederom grootste bereik in de agrarische sector! 

Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek ‘Mediagedrag van Agrariërs 2020’ van marketingbureau  Prosu waar de vergelijking wordt gemaakt met de andere agrarische titels.

AgriDirect melde eerder al op basis van het Communicatieonderzoek 2019, waarin 45 agrarische vakbladen zijn opgenomen, dat Nieuwe Oogst opnieuw het belangrijkste vakblad is met het hoogste bereik in de agrarische sector. Tevens  realiseert de nieuwsbrief (online) het hoogste bereik en de hoogste waardering onder agrarische ondernemers.

Klik hier voor print of Klik hier voor online voor meer informatie betreffende het onderzoek.

Wij zijn trots op de uitkomsten van deze onderzoeken, die ons stimuleren om de multimediale relevantie van Nieuwe Oogst de komende jaren nog verder te versterken.

Bronnen: Prosu onderzoek ‘Mediagedrag van Agrariërs 2020’ & AgriDirect Communicatieonderzoek 2019

COMMUNICEREN MET UW DOELGROEP

Samen met Nieuwe Oogst de totale doelgroep landelijk, regionaal en of sectorspecifiek bereiken, we kunnen het allemaal. Uw boodschap binnen de juiste doelgroep en umfeld zichtbaar! Online kan dit tevens op basis van leesgedrag, interesses van de bezoekers.

U krijgt de meeste aandacht, als u uw bedrijf, dienst of product via verschillende kanalen en manieren onder de aandacht brengt. We helpen u graag bij het samenstellen van de voor u juiste marketingmix, zodat we uw campagnes zo goed mogelijk kunnen inrichten.

Dit t.b.v. een zo efficiënt en effectief mogelijk doelgroep bereik en daardoor maximale impact voor uw communicatie boodschap! 

Download de mediakit